Query error chojnow.pl - Rodzinna wycieczka rowerowa to wpaniały pomysł na spędzenie czasu z bliskimi
Chojnow.pl
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności
facebook twitter YT IG
Sign in Sign up
REKLAMUJ SIĘ NA CHOJNOW.PL SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ BANERÓW I ARTYKUŁÓW SPONSOROWANYCH

Rodzinna wycieczka rowerowa to wpaniały pomysł na spędzenie czasu z bliskimi

Author: Maciek
Creation date: 06 September 2011, 11:18 All comments: 0

Wycieczki rowerowe to wspaniała przygoda. Dlatego też pragnę przedstawić kolejną trasę godną naszej uwagi. Wyruszamy z dowolnego miejsca w Chojnowie kierując się na Goliszów. Przejeżdżamy pod wiaduktem kolejowym trzymając się głównej drogi asfaltowej. Trasa jest całkowicie płaska, przemieszczamy się dosyć szybko wśród pól uprawnych i nielicznych drzew. Musimy jednak uważać na samochody, które sporadycznie pojawiają się na trasie.

Po kilku kilometrach docieramy do Goliszowa, trzymając się drogi głównej mijamy okoliczne zabudowania, przejazd kolejowy. Widoki są całkiem przyjemne, gdyż wzdłuż wsi płynie rzeka. Trzymając się ciągle asfaltu dotrzemy do Niedźwiedzic, gdzie po drodze miniemy zabytkowy pałac i kościół. Jadąc cały czas prosto dotrzemy do boiska piłkarskiego po prawej stronie. Zaraz za nim skręcamy w prawo, obierając kierunek Miłkowice. Odcinek ten jest stosunkowo krótki i mało uczęszczany przez samochody. Na końcu asfaltu dotrzemy do krzyżówki na której musimy skręcić w prawo. Po obraniu nowego kierunku miniemy przejazd kolejowy, zaraz za nim skręcamy w prawo na Siedliska. Droga jest bardzo przyjemna i cały czas prosta, dlatego też wycieczka ta jest dedykowana szczególnie na wyjazdy rodzinne.

Mijając Siedliska zbliżamy się do Dobroszowa, gdzie musimy skoncentrować się bardziej na prawej stronie drogi. Mniej więcej w połowie wsi niedaleko krzyża znajduje się zjazd w drogę szutrową. Koniecznie musimy skręcić właśnie w tą trasę. Będąc już na drodze polnej kierujemy się jak najbardziej do strony lewej. Ostatecznie wyjedziemy na krzyżówce w Michowie. Stąd mamy kilka możliwości powrotu do Chojnowa. Możemy pojechać asfaltem w lewo wzdłuż wsi i wyjechać na trasę Chojnów-Legnica, drugą lepszą opcją jest przejazd drogami polnymi. Musimy na krzyżówce skręcić w prawo i od razu w pierwsza w lewo. Wyjedziemy wtedy w okolicach Dolpakartu i dawnego boiska (obecnej pralni). Jadąc wzdłuż tej drogi szutrowej miniemy firmę RMA i pojawimy się na ulicy Łużyckiej.

Przejazd alejką wzdłuż Goliszowa:

Skręt w prawo w Niedźwiedzicach: po prawej boisko.

Skręt na Siedliska w prawo:

Skręt na drogi polne w Dobroszowie: skręcamy w prawo w drogę szutrową.

Rozjazd na drodze polnej: trzymamy się lewej strony

Comments

This entry has no comments yet.

Add Comment

You have to be loggin to add comment.