Chojnow.pl
Nasza strona korzysta z plików Cookie. Czytaj więcej.
facebook twitter nk
Logowanie Rejestracja
  • Polish
  • English


Gimnazjum nr 1 na trasie

Autor Bonoaga
Data utworzenia: 26 wrzesień 2013, 10:35 Wszystkich komentarzy: 2


Gimnazjum nr 1 na trasie

W miniony poniedziałek uczniowie klasy IA, która jest klasą o profilu sportowym, wyruszyli na rajd rowerowy, aby uczcić jubileusz dziesięciolecia nadania imienia Gimnazjum nr 1 w Chojnowie.

Mimo mocno niesprzyjającej pogody, która charakteryzowała się porywistym wiatrem oraz przelotnymi opadami deszczu, młodym sportowcom udało się pokonać zaplanowaną trasę, choć wysiłek włożony w realizację tego celu, był zbliżony do trudu zawodników biorących udział w Tour de France.

Trasa, która miała 36 kilometrów, wiodła mało uczęszczanymi drogami, więc uczniowie mogli zachwycać się urokami okolic Chojnowa, a także poznać miejscowości, w których wcześniej nie byli. A mijanych wiosek było sporo: Jerzmanowice, Witków, Krzywa, Stary Łom, Biskupin, Rokitki, Zamienice i Biała.

Gimnazjaliści odwiedzili również wszystkie szkoły podstawowe, które spotkali na swej drodze, aby opowiedzieć uczniom tych placówek oświatowych o swoim gimnazjum, a także zaprosić ich na festiwal piłki nożnej i piłki siatkowej, który będzie jednym z punków wspomnianego wyżej jubileuszu. Po czterech godzinach jazdy pierwszoklasiści zameldowali się w Szkole Podstawowej nr 3 w Chojnowie, która była ostatnim etapem rajdu.

Mokrzy, brudni ale szczęśliwi (włącznie z opiekunami Dariuszem Wołoszynem i Andrzejem Traczem) uznali rajd za wyjątkowo udany i obiecali sobie kolejne rowerowe wyprawy. I nie ma w tym nic dziwnego, skoro uczniowie Gimnazjum nr 1 świetnie czuje się na wodzie (vide kajaki), to na dwóch kołach również sobie poradzą.




Komentarze

Super pomysł, film krótki, ale tresciwy. Gratulacje dla panów: Wołoszyna i Tracza za pomysł. Brawa dla Gimnazjum nr 1.
zgłoś komentarz
I jak się che to można. Gratulacje za pomysł i wykonanie.
zgłoś komentarz

Dodaj Komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.