Chojnow.pl
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności
facebook twitter YT IG
Logowanie Rejestracja
REKLAMUJ SIĘ NA CHOJNOW.PL SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ BANERÓW I ARTYKUŁÓW SPONSOROWANYCH

Ogólnopolska Akcja "Jak nie czytam jak czytam" w Szkole Podstawowej nr 4

Autor Szkoła Podstawowa nr 4
Data utworzenia: 14 czerwiec 2016, 14:08 Wszystkich komentarzy: 0


Ogólnopolska Akcja "Jak nie czytam jak czytam" w Szkole Podstawowej nr 4

Nasza szkoła otrzymała 12 tyś. zł na zakup książek w ramach NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA. Realizując ten program włączyliśmy się w dniu 10 czerwca 2016 r. do Ogólnopolskiej Akcji „JAK NIE CZYTAM JAK CZYTAM". Celem imprezy była przede wszystkim promocja czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży.

Pokazaliśmy, że dzieci i młodzież czytają. W tym dniu cała społeczność uczniowska, dyrekcja szkoły, nauczyciele, pielęgniarka, pracownicy szkoły, zebraliśmy się o wyznaczonej godzinie na „zielonym" placu obok boiska szkolnego. Uczestnicy spotkania przybyli z książkami, plakatami promującymi czytanie oraz z kocami, na których siedzieli i czytali. Przewodniczący klas podali stan klas. Na placu zgromadziło się 378 osób. Pani wicedyrektor B. Miler-Kornicka przeczytała wszystkim uczniom fragment książki G. Kasdepke, pielęgniarka p. Grażyna Mazur fragment książki o pomocy medycznej. Następnie uczniowie sami czytali książki. Odczytali również hasła z plakatów i transparentów przez siebie wykonanych.

Na zakończenie klasy usiadły w kręgach, a wychowawcy, czytali wychowankom wybrane przez siebie ciekawe fragmenty prozy. Impreza została zarejestrowana DRONEM, dzięki uprzejmości dyrektora Gimnazjum nr 2 p. A. Urbana, któremu serdecznie dziękujemy. Nasz udział w Ogólnopolskiej akcji zakończył się sukcesem, dzięki wszystkim uczestnikom.

Zaangażowanie wszystkich uczestników tego spotkania obalił mit o niechęci do czytania wśród dzieci.

Koordynator programu i ogólnopolskiej akcji: Elżbieta Rusiecka



Komentarze

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Dodaj Komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.