Chojnow.pl
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności
facebook twitter YT IG
Logowanie Rejestracja
REKLAMUJ SIĘ NA CHOJNOW.PL SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ BANERÓW I ARTYKUŁÓW SPONSOROWANYCH

Dodatkowy nabór w programie Granty PPGR

Autor admin
Data utworzenia: 16 grudzień 2022, 18:15 Wszystkich komentarzy: 0


Dodatkowy nabór w programie Granty PPGR

Wójt Gminy Chojnów zaprasza uprawnione osoby do złożenia oświadczeń wraz z niezbędnymi załącznikami w dodatkowym naborze w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczącego realizacji projektu grantowego – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”.

Jak informuje Urząd Gminy, wsparcie skierowane jest do uczniów szkół podstawowych i średnich, którzy łącznie spełnią następujące warunki udziału w programie:

• uczeń zamieszkuje w gminie Chojnów, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PPGR),

• uczeń jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekun prawny) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości objętej PPGR,

• uczeń nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz 2 latach poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021) komputera stacjonarnego lub laptopa zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

Wymagane dokumenty:

- Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego

- Oświadczenie ucznia szkoły średniej który osiągnął pełnoletność

- Obowiązek informacyjny

- Zgodę na weryfikację danych wskazanych w oświadczeniu przez Gminę i inne podmioty biorące udział w projekcie

- Informacja o wyborze sprzętu

- Dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w PPGR np. umowę o pracę, angaż, książeczkę ubezpieczeniową, świadectwo pracy, bądź inny dokument potwierdzający zatrudnienie

- Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Chojnów w terminie do 22 rudnia 2022 r. do godz. 15.00 - czytamy w komunikacie - Informacje ma temat projektu można  uzyskać w Urzędzie Gminy Chojnów pod numerem telefonu: 76 818 85 02 wew. 82. Uwaga! Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach projektu. W przypadku prawidłowo złożonych i zweryfikowanych wniosków w rekrutacji dodatkowej o zakwalifikowaniu do programu decydować będzie kolejność zgłoszeń. Gmina Chojnów zastrzega sobie możliwość wcześniejszego zakończenia dodatkowego naboru w przypadku wpływu do Urzędu Gminy maksymalnej liczby wniosków możliwej do sfinansowania. Zmiany w regulaminie konkursu wprowadzone przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa mogą skutkować koniecznością przedłożenia dodatkowych dokumentów czy informacji.


Komentarze

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Dodaj Komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.