Bezpieczne zabawki od Mikołaja?
Data utworzenia: 07 grudzień 2011, 13:25 Wszystkich komentarzy: 0
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich przypomina, aby okresie świątecznym zwracać uwagę na bezpieczeństwo kupowanych produktów, a szczególnie zabawek, które muszą być nie tylko „fajne”, ale przede wszystkim bezpieczne dla naszych dzieci. Gdzie sprawdzić, czy produkt jest bezpieczny, jak czytać oznaczenia produktów i wiele innych przydatnych informacji można znaleźć na stronie kampanii edukacyjnej Stowarzyszenia na www.bezryzka.skp.pl
„Kupuj bez ryzyka” to kampania edukacyjna na temat bezpieczeństwa produktów, która prowadzona jest do dnia 31 grudnia 2011 r. przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich na stronie www.bezryzyka.skp.pl.
W czasie trwania kampanii konsumenci
mogą zapoznać się między innymiz aktualnymi informacjami o niebezpiecznych produktach, przepisami prawnymi,
artykułami, które przybliżają tematykę bezpieczeństwa produktów. Można też
będzie wziąć udział w konkursie z nagrodami. Po niebezpiecznych konsumenckich meandrach oprowadzi
czytelników bohaterka naszych opowieści – sympatyczna Babcia Stasia.
Jej przygody, opisane w dziesięciu odcinkach, pojawią się na stronie w średnio
cotygodniowych odstępach czasu.
„Mamy nadzieję, że kampania „Kupuj bez ryzyka” przyczyni się do podniesienia świadomości polskich konsumentów i zwiększenia ich bezpieczeństwa. Zapraszam także na stronę Stowarzyszenia na facebook.com/konsumenci, co umożliwi łatwiejsze otrzymywanie aktualnych informacji o artykułach i konkursach organizowanych w ramach kampanii.” – mówi Grażyna Rokicka, Prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
Zadanie finansowane jest ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Więcej informacji na stronie www.bezryzyka.skp.pl
Kontakt:
Paweł Rokicki
+48501707677
p.rokicki@konsumenci.org
---------------------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (SKP) jest niezależną organizacją pożytku publicznego, która już od 1995 roku broni praw i interesów konsumentów. SKP udziela porad prawnych, konsultuje nowe przepisy konsumenckie, jest organizatorem licznych akcji edukacyjnych, w tym największej konsumenckiej imprezy edukacyjnej w kraju - Targów Wiedzy Konsumenckiej.